kolmapäev, 5. oktoober 2016

Muljed Ameerikast

Sirle muljed:

See reis sai alguse ühest süütust Facebooki küsimusest 18. mail „Hei. Mis Sa arvad, läheks septembris-oktoobris usasse? Kruiisile?!“ Tol hetkel ei uskunud me kumbki, et ma nõus olen, ammugi, et umbes 4 kuu pärast reaalselt minek on! Kuna planeerimise osakonna juhataja oli Gerli, jäi enne reisi minu mureks ainult õigel hetkel õigesse kohta raha kanda – easy

Kõige suurem kartus oli muidugi see, kas suudame reisi jooksul ka tülli minna. Teame teineteist ju ainult 2 aastat ja pole kunagi nii kaua ninapidi koos olnud. Õnneks täiesti asjatu mure, sest meil sai koguaeg ainult nalja ja mõtlesime alati ühtemoodi. Kokkuvõttes selgus, et oleme iseloomult suht ühesugused, mistõttu olid sa parim reisikaaslane!!

Ma olen alati unistanud usasse reisimisest, sest see tundub nii suur ja põnev koht. Ja ma ei pidanud pettuma! Nende kahe nädala jooksul oli mul iga päev niiiiii palju avastamisrõõmu ja “wau“ momente. Inimesed on seal ülisõbralikud ja hästi vaba olemisega. Kuna mul oli kõrval reisikaaslane, kes usas juba vana kala, oli ringi uudistamine ja kõik muu eriti mugav. Üldse oli kogu see aeg seal minu jaoks nii murevaba – mõnus! Reisil läbi käidud kohad olid superilusad ja nende 1000 pildi + 300 video abil on, mida meenutada :D Super elamus igas uues paigas! Imeilusad rannad ja milline helesinine vesi! Ma nendest söökidest laeval ei hakka parem rääkimagi... Igatahes ei jõua ma ära kiita, kui lahe see reis oli! :)))

Sain parimad reisimälestused kogu eluks! See oli tõesti väga väga fun ettevõtmine. "I haven’t been everywhere, but its on my list!“ Ootan juba huviga meie järgmisi sihtkohti!

Minu muljed:

Reisiga ise jäin ma enamalt jaolt rahule, oli paar asja, mida ma korralduses oleksin teinud teisiti, aga ma ju ise korraldasin selle reisi, seega see pigem oli lihtsalt õppetund. Nagu Sirle ka eespool mainis, suurim murekoht selles reisis oli see, kuidas me üksteisega klapime, muud asjad saime me väga lihtsalt aetud ja mujalt ei paistnud ka tagasilööke tulevat. Ja õnneks ka see murekorts kadus kiirelt, esimeste sekunditega oli selge, et siit tuleb kaks nädalat ainult nalja. Mul on nii hea meel, et sellest ühest Facebooki vestlusest jõudsime me sinnani, et me läksime ja et me läksime koos. Selle viimase üle on mul kohe eriti hea meel!

Mis puudutab üleüldiselt muljeid, siis Ameerika on mu lemmikriik, jätkuvalt, ameeriklased on mu lemmikud, jätkuvalt ning Carnivali kruiisile tahaks tagasi, jätkuvalt. Mitte midagi uut. Mu püsivad blogilugejad on ilmselt juba tüdinenud sellest kiidulaulust, aga ma ei saa mitte midagi parata. Jah, seal on omad miinused ja ka reisi jooksul oli paar korda, kus ma ohkasin, et oh neid totusid ameeriklasi, aga üleüldiselt on see riik nii minu riik, et lausa valus hakkab.

Lahterdades reisi pisut, siis mandril oldud aeg oli lihtsalt super. Esiteks, kuna Miami pakkus lõpuks ometi mulle oma päikest ja soojust ning nüüd ma isegi hakkasin mõistma, miks see inimestele meeldib. Teiseks, kuna me külastasime ka Washington DC-d, kus ma ei olnud kunagi varem käinud. Lisaks külastasime me ka Fort Lauderdale'i, mis meid eriti ilmaga ei hellitanud, aga samas oli sealne seltskond nii äge, et läks meelest see nõme ilm. Mulle meeldisid kõik meie hotellid (nendest lähemalt järgmises sissekandes), mulle meeldisid inimesed, keda me kohtasime, meeldisid söögid ja restoranid, meeldisid basseinid ja meeldis päike. No kõik meeldis! Mis puudutab kruiisi, siis see minu jaoks oli sihtkohtadelt vähem põnev, kuivõrd ma olin kõikides käinud, aga no see võttis ära põnevuses umbes 0,02%, sest kruiis on alati äge, tiim on alati äge ning helesiniste vetega randadest ei saa kunagi küllalt. Kaimanisaartel armusin ma sellesse olekusse nii ära, et ma tõsiselt kaalusin sinna kolimist. Kui jätta kõrvale fakt, et mulle ei meeldi elada saarel, oli see lihtsalt suurepärane koht!

Sel korral oli mul ka kuidagi raske sealt ära tulla. See tühi tunne mu sees oli kohe terve nädala kodus ja ma otseselt ei igatsenud tagasi ega olnud kurb, aga oligi selline tühi, et nüüd jälle nii kaua ei saa. Mulle meeldis minna sinna jälle kellegagi, kes oli esimest korda, sest Sirle jaoks oli kõik uus ja huvitav ja mina sain ka seda kõike uuesti läbi elada. Mulle küll tundus, et ma mulisesin liiga palju ja jätsin Sirle tahaplaanile, aga ta ise ütles, et ongi lihtsalt tagasihoidlikum ega olnud kuri. Mulle meeldis see, et meie tahtmised olid 99% samad, sama toidu isu, sama joogi isu, sama tegevuse isu. Lemmiktegevuseks oli meil bassein ja päevitamine, kahtlusteta! Ha ha.

Aitäh Sulle, Sirle, et mind usaldasid ja minuga tulid ja selle kaks nädalat minu jaoks nii ägedaks muutsid. Ja nõustudes Sinu sõnadega - ei jõua meie järgmisi sihtkohti ära oodata!